Photobucket

Kasut Idamanku :")



Assalamualaikum ,dan selamat sejahtera semua para blogger dan para stalker ,fuhh ,lame dah tak update blog nie ,kotor dah kan ,hashimmm !! perh sampai aku pon bersin ,haha okayy-2 ,sekarang nie aku nak cerita pasal bende yang kat atas tuh ,lame dah aku impikan kasut nie ,akhirnye dapat jugak ,YAHOOO !!! xD ,thanx mama sebab belikan abg kasut nie ,punye lah lame aku pujuk mama aku nak beli kasut nie ,ok esok aku beli kasut nie ,wahh ,tak sabarnye nak dapat kasut nie ,rase macam tak nak tido jer malam nie ,haha xD ,
Semalam bile aku bangun tidur jer mama aku terus tnye pasal kasut nie ,aku yang dengan masih bingong-2 lagi terdengar mama cakap nak beli kasut nie dengan serta-merta segar gile ,then aku terus tunjuk kat mama aku yang aku nak kasut nie ,then mama aku tanye price nye pula ,aku pun cakap harga nye murah jer ,mama aku still ta percaya yang harge nye murah ,so aku pon terpaksa lah bagi tahu jugaa ,kalau tak nnty tak dapat pulak kan ,hee :) ,thanx again mama sebab belikan abg kasut nie walaupun mahal ,SAYANG MAMA .so tahun nie aq beraya sakan lah jawab nye ,sebab dah dapat kasut idamanku ,haha ,


okayy lah ,sampai sini jer lah akim nak menaip ,malas nak taip panjang-2 ,bukannye ade orang nak bace pon kan ,assalamualaikum ,byebye :)

1 comment:

Powered by Blogger.